Anmälan till ht-24 och vt -25

Nu är det dags att anmäla/avanmäla sig till ht -24 och vt -25. Anmälan görs i år via mail till info@tyresoryttarforening.se senast den 1 maj.

Anmälan gäller i första hand samma dag och tid. Vid eventuella ändringar kommer vi att kontakta berörda ryttare.

För att underlätta vår hantering skriv ”Anmälan ht -24 och vt-25” som ämne.

I mailet anger ni om ryttaren önskar fortsätta eller avsluta sin ridning till hösten. Viktigt att ni anger ryttarens för- och efternamn. Även riddag och tid.

Mailen besvaras så snart vi kan men det kan ta en tid att få svar, skriv därför inga andra frågor i mailet.

Höstens uppdaterade villkor och prislista finns på vår hemsida: https://www.tyresoryttarforening.se/ridskolan Länk till annan webbplats.

Observera att återtagande av anmälan efter den 1 maj till höstterminens start innebär sex gångers uppsägning. När terminen startat går abonnemanget ej att säga upp.

Välkommen till en ny rolig termin hälsar

Personalen

Häst