Bookmarks förlag sponsrar TRF

Bookmarks förlag sponsrar TRF och våra unga ryttare med Sofie Sarenbrants bok ”Mira & Månen - en vän för livet”. Boken som nu finns i stallet är gratis för alla TRF-ryttare i målgruppen 9-12 år, först till kvarn. Förhoppningen är dock att många föräldrar ska vilja ge ett frivilligt bidrag till TRF som tack för boken. Hela bidraget går oavkortat till en ny ponny. Swisha frivilliga bidrag till 123-0313668 eller sätt in bidraget till bankgiro 664-0189. Märk betalningen ”Mira”.

(I handeln kostar boken ca 150 kr.)

Mira rider i ett Stockholmsstall och drömmer om att bli tillräckligt duktig ryttare för att få rida Månen. Boken beskriver vad som gör stallet till Miras favoritplats och även hur tufft det kan vara med ridningen och med att passa in.

Publicerad: 2023-10-23

Senast uppdaterad: 2023-10-23