Undersajt

Sponsring – ett värdefullt samarbete

Varje vecka kommer något tusental personer till Tyresö Ridskola.

Vill du exponera ditt företag för alla dessa människor?

Välkommen att sponsra Tyresö Ryttarförening!

Det finns många sätt att sponsra Tyresö Ryttarförening. Du kan antingen sponsra ridskolans verksamhet eller rikta dig till medlemmar. Du kan ge rabatter, exponera ditt företag för medlemmar med en vepa i ridhuset, skänka priser till tävlingar med mera. Du kan också hjälpa till med förbättringsarbeten – i torpet, i ridhuset, stallet eller utemiljön.

Vi är öppna för en dialog för att forma ett sponsorskap som skapar värde både för ditt företag och för föreningen.

Det går naturligtvis också bra att sponsra föreningen utan exponering, av det enkla skälet att du vill uppmuntra en verksamhet som erbjuder så många så mycket glädje. Inte minst ungdomar som lär sig att ta ansvar, lär sig ledarskap, motionerar och har kul.

Alla bidrag är välkomna, stora som små!

Vill du inleda en förutsättningslös diskussion om möjligheten till sponsring?

Mejla styrelse@tyresoryttarforening.se så kontaktar vi dig.

Vill du sponsra Tyresö Ryttarförenings externa tävlingar och exponera ditt företag för tävlande och åskådare? Kontakta då Tyresö Ryttarförenings Tävlingssektionsstyrelse genom att mejla tavling@tyresoryttarforening.se

Läs mer om Tyresö Ryttarförening (länk till om text)

Stallvägen 8
456 78 Grimma