För dig med funktionsvariation

Vi erbjuder ridlektioner dagtid för dig med någon typ av funktionsvariation, barn som vuxen.

Ridpassets längd

Ridningen pågår i 30 minuter. I denna tid ingår även uppsittning och avsittning. Varje ryttare ska ha minst en assistent med sig vid varje ridtillfälle. Vi kan inte garantera ridning vid sen ankomst.

Aktuell prislista hittar du här.

Anmälan

Är Du intresserad av en plats skickar Du förfrågan till info@tyresoryttarforening.se

Förfrågan ska innehålla namn, adress, fullständigt personnummer, längd och vikt, även funktionsnedsättning och tidigare ridvana om du har det.

Avbokning

Om du inte kan rida måste du avboka ditt ridpass. Avbokningen ska komma in till oss senast kl 07:00 den dag som du skulle ha ridit, annars debiterar vi avgiften.

Endast en avbokning per kalendermånad kommer att dras av från fakturan. Resterande avbokningar faktureras.

Du avbokar dig via MinRidskola.

Medlemskap i TRF

Alla ryttare och hästskötare måste vara medlemmar i Tyresö Ryttarförening. Information om medlemsavgift, medlemskapets fördelar m.m. hittar du här.