Publicerad: 2022-12-02

Datum: Söndagen den 14:e februari 2021

Tid: kl. 16.00

Plats: Digitalt i Microsoft Teams

Årsmötet är föreningens högsta beslutande organ, där du som medlem i TRF har rösträtt. Under årsmötet väljer vi, och tillsätter, den styrelse som tillsammans med ridskolans verksamhetschef Nina Ström är ansvariga för hela verksamheten.

Föranmälan till digitalt årsmöte

På grund av rådande coronarestriktioner kommer årets årsmöte att bli helt digitalt och hållas via mötesplattformen Microsoft Teams. Erfarenheter från andra föreningar har visat att det är svårt att upprätta en korrekt röstlängd utan föranmälan. Därför ber styrelsen, på rekommendation från Svenska Ridsportförbundet,
medlemmarna att föranmäla sin avsikt att delta på årsmötet. En länk till föranmälan skickas inom kort och de som svarar kommer sedan att få en personlig inbjudan till mötet skickad till angiven epostadress.
Det kommer att finnas möjlighet för efteranmälan, information om hur kommer att distribueras senast dagen innan årsmötet.

Varmt välkomna till Tyresö Ryttarförenings digitala årsmöte!

Handlingar inför årsmötet

Här nedan kommer det uppdateras med handlingar löpande, men alla dokument ska finnas tillgängliga på hemsidan och på anslagstavlan i stallet (enligt styrelsebeslut) senast den 7:e februari 2021.