Det finns många sätt för dig och Tyresö Ryttarförening att dra nytta av varandra

Varje vecka kommer något tusental personer till Tyresö Ridskola. Vill du exponera ditt företag för alla dessa människor? Sponsra då Tyresö Ryttarförening!

Tyresö Ryttarförening tar tacksamt emot tips och idéer på möjligheter till samarbete med framför allt lokalt eller regionalt näringsliv. Och allra helst tips på nya sponsorer!

Prissponsorer

Vill du sponsra Tyresö Ryttarförenings externa tävlingar och exponera ditt företag för tävlande och åskådare? Kontakta då Tyresö Ryttarförenings Tävlingssektionsstyrelse genom att maila This is a mailto link.

Löpande sponsorer

Det finns många förbättringsarbeten som bara väntar på att bli åtgärdade på ridskolans anläggning - i torpet, i stallet och i ridhuset. Vill du och ditt företag stötta verksamheten eller till och med kan sponsra med förbättringsarbeten? Maila This is a mailto link Alternativt ring till ridskolan på tel 08-770 42 60 och be att få lämna meddelande till Marknad & Kommunikation, så ringer de upp.

Alla bidrag är välkomna, stora som små!

Bildresultat för gräsroten logga

Nu kan du lägga till Tyresö Ryttarförening som favoritförening hos Svenska Spel

Varje år delar Svenska Spel ut 50 miljoner kronor till ungdomsidrotten, och det är du och alla andra som spelar hos Svenska Spel som bestämmer till vilka föreningar som pengarna ska gå. Nästa gång du ska spela via Svenska Spel, glöm inte att välja Tyresö Ryttarförening som din favoritförening!

För att komma direkt till Gräsroten, klicka här!

___________________________________________________________________

Uppdaterad: 21 MAR 2018 12:05 Skribent: Jenny Jonsson