Jobba hos oss

Kom och jobba hos oss!

Tyresö Ryttarförening söker en ridlärare för ett vikariat med chans till förlängning och fast tjänst efter årsskiftet.

Vi är en ideell förening som bedriver ridskola, med trevlig och familjär stämning, belägen 15 minuter från Stockholm. Hos oss rider 730 elever i veckan. Vi har ca 800 medlemmar och på anläggningen har vi plats för 65 hästar.

Vi har en bred verksamhet från ponnylekis för små barn till specialgrupper i hoppning och dressyr för ungdomar och vuxna. Vi bedriver även egen uppfödning av våra framtida ridskolehästar och ger intresserade elever möjlighet att delta i utbildningen av våra unghästar.

Vi är 13 anställda fördelat på verksamhetschef, stallchef, ridlärare, vaktmästare och stallpersonal. Vår anläggning byggs just nu om och till hösten ska vårt nya fina stall stå klart med bl a automatiskt utmockningssystem och nya fräscha lokaler för personal, hästar och medlemmar.

Vi söker dig som brinner för hästarna och deras välmående. Du har lätt för att arbeta i team och tar väl hand om våra medlemmar. Du är positiv och engagerad och låter det gärna smitta av på andra. På Tyresö Ryttarförening prioriterar vi vår personal och erbjuder bl a friskvård, klädbidrag, ändamålsenliga arbetskläder, kollektivavtal, löpande fortbildning och regelbunden träning för B tränare. Vi har stabil ekonomi, hög beläggning av elever och satsar mycket på våra hästars välmående och trivsel.

Utbildning och erfarenhet: Ridlärarutbildning. Gärna Hippolog/SRL 2/3
Tjänstens omfattning är 50-100 %
Lön: Enligt överenskommelse
Tillträde: Augusti 2022 eller tidigare

Ansökan skickas till verksamhetschef Nina Ström mail: This is a mailto link
tel. 070-880 32 62 snarast, dock senast 30/5 2022 Intervjuer hålls löpande.

Välkommen med din ansökan!

Uppdaterad: 09 MAJ 2022 10:05 Skribent: Sofi Seljemark
E-post: Adressen Gömd