Foto: Kerstin Paul

Tävlingssektionen

TRFs Tävlingssektion består av alla ryttare i TRF:s specialträningsgrupper. Styrelsen för Tävlingssektionen väljs för ett år i taget under årsmötet på hösten. Tävlingssektionens styrelse, tillsammans med tävlingssektionen och projektgrupperna, verkar aktivt för att strukturera och arrangera allt som rör ridskolans externa tävlingsverksamhet. Med det menas i princip allt utom Klubbtävlingar, som ridskolans personal arrangerar själva.

Ny Tävlingssektionsstyrelse väljs på årsmötet 17/10 2018. Alla ryttare som rider i TRF:s specialträningsgrupper och därmed är med i Tävlingssektionen är välkomna på årsmötet.

Kallelse och dagordning hittar du här!

Tävlingssektionens styrelse vt 2018 består av följande personer:

• Jenny Daza- Ordförande, ledamot
  • Christine Vesterholm - Vice ordförande, ledamot
  • Håkan Boman - Kassör, ledamot
  • Linnea Nyström - Sekreterare, ledamot
  • Katja Hjort - ledamot
  • Vilma Tiderman - ledamot
  • Tova Alpsten - ledamot
  • Klara Ringborg - suppleant
  • Cecilia Alm - suppleant

Vi i Tävlingssektionens styrelse ser gärna att alla som har idéer eller intresse för tävlingsverksamheten söker upp oss för dialog! Kontaktinformation hittar du här.

Uppgift och engagemang

Den tävlingsansvarige sammankallar till möten för att planera inför tävlingar. På mötena planeras allt från materialbehov, utvärderingar av tävlingar och tävlingsplanering. Tävlingssektionen rapporterar till TRFs Styrelse som har det yttersta ansvaret.

Vad vi arrangerar:

Paradressyr; lokal och regional, Pay and jump, Pay and Ride, Lokaltävlingar i dressyr och hoppning.

Uppdaterad: 17 MAJ 2018 09:17
Skribent: Jenny Daza