Gå till innehåll
Tyresö Ryttarförening

Årets första städdag 28/4 2024 kl. 11.30

Hej alla medlemmar i vår fina förening!

Våren är äntligen här, vi kommer ha våra första tävlingar på länge och är det dags för årets första städdag. Nu behöver vi alla hjälpas åt för att det ska bli riktigt fint på vår anläggning.

Vi träffas kl. 11.30 i klubbrummet för att gå igenom dagens upplägg. Vi kommer städa både ridhus, stall, humandel och utomhus. Ridhuset kommer vi in i först 14.30 så innan dess är det fokus på övrigt.

Vi kommer köra en hel del skräp till Petterboda (som stänger 14.00) så är det någon som har en bil och kan köra släp som vi lånar från ridskolan vore det toppen. Mejla i så fall till cecilia.alm@tyresoryttarforening.se

För att vi ska hålla humör och energi uppe kommer det finnas korv och fika under dagen.

Ju fler vi är som hjälper till, desto finare kommer det bli och desto snabbare kommer vi vara klara. Barn under 12 behöver ha målsman med sig eller ett mejlat godkännande till Cecilia. cecilia.alm@tyresorytarforening.se

Det behövs ingen anmälan till själva dagen men skriv gärna upp i kalendern så du inte glömmer och sen ses vi i klubbrummet. Det kommer bli både trevligt att få hänga med övriga medlemmar och framför allt kommer vi få det fint på vår anläggning.

Väl mött, Styrelsen och alla engagerade i Tyresö Ryttarförening.

Publicerad: 2024-04-04

Senast uppdaterad: 2024-04-04