Det finns många sätt för dig och Tyresö Ryttarförening att dra nytta av varandra

Varje vecka kommer något tusental personer till Tyresö Ridskola. Vill du exponera ditt företag för alla dessa människor? Sponsra då Tyresö Ryttarförening!

I TRF:s sponsringsgrupp finns bl.a Linda Siwe och Linnea Nyström, som båda sitter i föreningens styrelse. De tar tacksamt emot tips och idéer – och allra helst nya sponsorer. Kontakta Linda på This is a mailto link eller Linnea på This is a mailto link. Alternativt ringer du till ridskolan på tel 08-770 42 60 och ber att få lämna meddelande till Linda eller Linnea, så ringer de upp.

Det finns många förbättringsarbeten som bara väntar på att bli åtgärdade på ridskolans anläggning – i torpet, stallet och ridhuset. Föreningen arrangerar också flera stora hopp- och dressyrtävlingar varje år och behöver då fina priser att dela ut. Alla bidrag är välkomna, stora som små!

GRÄSROTEN <3 TYRESÖ RYTTARFÖRENING

NU KAN DU VÄLJA TYRESÖ RYTTARFÖRENING SOM DIN FÖRENING PÅ SVENSKA SPELS HEMSIDA!

Varje år delar Svenska Spel ut 50 miljoner kronor till ungdomsidrotten, och det är du och alla andra som spelar hos Svenska Spel som bestämmer till vilka föreningar som pengarna ska gå. Nästa gång du ska spela via Svenska Spel, glöm inte att välja Tyresö Ryttarförening som din favoritförening!

För att komma direkt till Gräsroten, klicka här!

___________________________________________________________________

www.sponsorhuset.se

Handla via SPONSORHUSET så sponsrar du samtidigt Tyresö Ryttarförening!

Enkelt och bekvämt. Du slipper rushen och trängseln i affärerna och du får sakerna hemskickade till bostaden, hur enkelt som helst.

www.sponsorhuset.se finns över 80 olika "sponsorer" upplagda som erbjuder sina produkter och tjänster. Exempel på företag är Bokus, Scandic, Ticket, Fujicolor, Interflora, Ginza och Jula. När du beställer något från företagen, så får vår förening ett sponsorbidrag.

Du betalar samma låga pris när du handlar via Sponsorhuset, som du skulle har gjort om du handlat direkt hos företaget. När du ska handla - gå in på www.sponsorhuset.se och sök efter Tyresö Ryttarförening, sedan klickar du dig vidare in i butiken. Du kan på ett enkelt sätt följa dina köp hos Sponsorhuset och se ekonomin för vår förening. Prova och se hur enkelt det är att hjälpa vår verksamhet till en bättre ekonomi!

Uppdaterad: 2017-06-21 16:02
Skribent: Jenny Jonsson