Vi jobbar med trivsel, trygghet och roliga arrangemang

Styrelsen för Ungdomssektionen inom Tyresö Ryttarförening har i uppdrag att arbeta för ökad gemenskap mellan barn och ungdomar på Tyresö Ridskola.

Vi i Ungdomssektionens styrelse (USS) vill först och främst bygga upp en gemenskap med dig och alla andra unga i stallet. Vi vill att du ska ha roligt och känna dig trygg. Du kan prata med oss om känsliga saker, oavsett om det gäller något i stallet eller på annat håll. Finns det saker på ridskolan som du inte riktigt förstår? Känner du dig lite ensam ibland? Eller vill du bara prata i allmänhet? Hör av dig! Du ser oss ofta i stallet. Du når oss även på This is a mailto link.

Vidare arrangerar USS kurser, tävlingar och andra aktiviteter som ger både nöje, nytta och spänning. Vi fungerar också som ledare på många av de aktiviteter som TRF anordnar. Dessutom är det vi som håller i skötarmötena och har ansvar för er som är skötare. Det händer även att vi hjälper till på lektioner och grundkurser.

USS har möte ungefär en gång per månad. En representant från USS sitter också i ryttarföreningens huvudstyrelse.

Följ oss på Instagram!

Kontot heter trfuss.