Senast uppdaterad: 2022-12-25

Årsmöte 2019

Årsmötet som påbörjades 17 februari 2019 ajournerades inför ekonomidiskussionen då styrelsen och revisorerna behövde mer tid tillsammans innan årsmötet kunde få tillgång till korrekta ekonomidokument och få svar på sina frågor.

Årsmötet återupptas igen:

Datum: måndag den 18 mars 2019

Tid: kl. 19.00

Plats: röda Torpet bredvid ridhuset.

Årsmötet är föreningens högsta beslutande organ, där du som medlem i TRF har rösträtt. Under årsmötet väljer vi, och tillsätter, den styrelse som tillsammans med ridskolans verksamhetschef Nina Karlsson är ansvariga för hela verksamheten.

Obs! Vi tänker på miljön, därför kommer det inte finnas utskrivna exemplar av handlingarna att hämta under årsmötet. Läsex kommer dock finnas på plats. Medtag eget utskrivet material, eller ännu hellre, använd det digitala materialet som finns publicerat här på hemsidan.

Varmt välkomna till Tyresö Ryttarförenings årsmöte!

Handlingar inför årsmötet

Här nedan kommer det uppdateras med handlingar löpande, men alla dokument ska finnas tillgängliga på hemsidan och på anslagstavlan i stallet (enligt styrelsebeslut) senast den 10 februari 2019.