Årsmötet

Årsmötet 2018

Den 18 februari kl. 15:00 är det dags igen för Årsmöte. Mer detaljer om plats och schema kommer! Detta år kommer vi att kombinera Årsmötet med en rolig och självklart hästrelaterad aktivitet.

Årsmötet är föreningens högsta beslutande organ, där du som medlem i TRF har rösträtt. Här tillsätts den styrelse som tillsammans med ridskolans Verksamhetschef är ansvariga för hela verksamheten. Medlemmar kan också lämna in motioner inför Årsmötet, ett slags formellt förslag på förändringar.

Årsmötet 2017

Årsmötet 2017 gick av stapeln den 19 februari kl 16:00 på Tyresö Sportcenter. Tack alla som kom!

Läs gärna igenom vår Verksamhetsberättelse för 2016, en slags krönika över året som har gått, samt Verksamhetsplanen inför 2017-18. Där skriver vi bland annat om vår nya vision "Sveriges bästa ridskola".

Under årsmötet gavs även information om hur tidsplanen nu ser ut för den efterlängtade upprustningen av vår anläggning, där bl.a. ytterligare ett ridhus planeras för i samarbete med vår hyresvärd Tyresö Kommun. Projektgruppens information finner du bland övriga årsmötesdokument här nedanför. Mer historik och information om projekt upprustning hittar du även under "Anläggningen" här på vår webbplats eller genom att följa länken här.

Inga motioner inkom till styrelsen detta år.

Handlingar till årsmötet

Uppdaterad: 2017-09-28 11:54