Lyckås Ridsport

Bildresultat för lyckås ridsport

Tyresö Ryttarförening hälsar vår nya samarbetspartner Lyckås Ridsport välkommen!

Tyresö Ryttarförening kan stolt presentera Lyckås Ridsport som ny huvudsponsor! Lyckås Ridsport ligger på Nynäsvägen 3F 136 i Haninge och på www.lyckasridsport.se där de är väl etablerade med allt ifrån schabrak och hästtäcken till ridstövlar och hästtransportuthyrning. De är återförsäljare av bland annat Equestrian Stockholm, HV Polo, Eskadron och Jacson.

Lyckås Ridsport har under lång tid sponsrat de externa tävlingar Tyresö Ryttarförening anordnar, så det känns extra kul att vi nu har startat det här samarbetet.

Som medlem på Tyresö Ryttarförening erbjuder Lyckås en förmånlig klubbrabatt när du handlar både i butiken och på nätet. Klubbrabatten ger dig som medlem 10% på hela köpet (gäller enbart på lagerförda varor och ej på beställningsvaror eller rea-varor)! Koden kommer att skickas till alla medlemmar via mail. Bra va?

Vi på Tyresö Ryttarförening är jätteglada och laddade över det här samarbetet och hoppas att vi ska få en bra tid tillsammans.

Uppdaterad: 21 MAR 2018 11:49 Skribent: Susanne Hellevik